to the stars

sitter i skolan nu och har bildkonst, men merätta så har jag husse, men jag skall göra en liten film nu..
skolan är inte alls tung idag, helt jävla chill skulle jag säga..

livet går sakta framåt efter allt som har hänt.. känns ganska så tungt, igår var vi några stycken på krismöte med kuratorn och kristoffer! det kändes helt okej att få tala med allihopa! och dom frågade oss riktit bra frågor också!

efter skolan så sitter madde på hem och så vet jag inte riktit vad vi gör om vi åker ut och kör eller om vi åker hem?
skall iallafall vara med Linda ikväll för att min pappa och min morbror ( jens ) lindas pojkvän har åkt till lappland för att åka skoter.. så då skall jag vara med henne, sent på kvällen skall vi iallafall åka till mones och kolla på big brother klockan 11 så får se då om vi gör något annat efter det!

men nu skall jag fortsätta med det som jag håller på med, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0