detta fält måste fyllas i

sitter vid jens och linda nu och snackar med linda, har inte gjort så mycket annat än bara suttit här och kollat lite på tv och nu sitter vi och snackar om allt möjligt!
senare ikvell då linda åker till suusie så åker jag ut med jeffe!
vet inte riktit vad vi skall göra men vi fr väl se, säkert hittar vi på något roligt! skall kanske och underhålla nilla till challe! hehe!

men annars så får ni se då om jag bloggar mera idag eller om jag blogar imrn istället! imorgon skall jag och jeffe festa som fään, hehehe!





gotta love mitt liv som ful heeeeeest! heheheheheheh, madde, när jag tog domhär kortn så tänkte jag på dig! pöss


Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHH VAA varför :D HAHA... :(

2012-03-31 @ 09:14:39
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0