Allting nytt

Nu har jag fixat till det lite här, vad tycker ni? tyckte det blev skitsnyggt!

Sitter i rummet nu och bara väntar på den goda maten som vi skall få ikvell, jägerbiff med klyftpotatis och vitlökssmör, naminami!
sen efter det drar jag upp till jennifer där jag antagligen kommer att hänga ikvell, vi tänkte ta en sköön hemmakväll ikvell!
Behövs alltid såna stunder!
Man blir ju bara så jävla sugen på att laga en ny piercing när man ser dethär, skulle kunna göra en när som helst, börjar värkligen bli trött på den som jag har i käften, inte trött kanske, men det börjar bli enformigt, vill ha något mer i min käft, i läppen eller något annat ställe, tungan skulle vara nice också!
fakesmile jag vet, men vad gör man? här har ni iallafall bilden på min piercing som jag har nujust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0