5 dagar och 6 timmar sedan!

haha,, jag som lovade att jag skulle blogga mera, men det har tydligen inte blivit av, har bara varit ute och haft fullt upp!
men nu när jag har lite tid så kan jag ju blogga lite, sitter nujust vid mone och guss och tar det lungt och snackar lite med dom, Jens&Linda var jut här också, men dom åkte hem.
ikvell har jag varit med wille och bara kört runt och varit upp till madde ett varv, och sen efter att vi hade varit vid madde åkte vi upp till övermalax och kollade, och sen så åkte wille hem och jag åkte till mone och guss!
så nu sitter jag här och skall väl nog sitta här en stund till, senare åker jag hem och sover så jag orkar med sista dagen denna vecka i skolan och efter det är det helg! faan så sköönt!

ni skall ha en fortsatt trevlig kväll allihopa så hoppas vi på att jag kommer ihåg att skriva i bloggen imorgon också! sharå!
hittade en bild som mone hade redigerat om, älskar dig vännen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hett ande låtin du spela på husse ida?

så jvla bra!

2012-03-16 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0