planer inför sportlovet + kungarna av tylösand!

nu kom jag just hem för en stund sedan och sitter nu just och planerar sportlovet med Madde! --> http://malaxbruttonaa.blogg.se/ och funderar på att åka till ett skär på bergö, eller åka till umeå med båt och vara där och fjolla runt! haha! spontant!

hahah nu fundrar vi starkt på umeå, ska ta med fullt med folk och bara dra åt helvete! hahaha! det är vad jag kallar spontant!

kommer säkert bli skitgalet, men vi vet itne riktit ennu hur vi gör och om vi stannar i finland så åker vi säkert till någon villa och festar! ehhe, och om vi åker till umeå och tar in på något hotell så blir det skitgalet antar jag! :D

nu skall jag börja kolla på kungarna av tylösand och senare ska jag ta en tidig natt! sharå!


tänk er jag och hela companiet i umeå, det skulle bli helt jävla crazy! gissar att det kommer att bli det också om vi åker dit! woppiddoooo.


såhär skulle det antagligen se ut på någon villa i finland om vi skulle stanna och itne åka till umeå! hahaha ruti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0