modersmål och fackuppsats.

sitter i skolan nu och har modersmål och lagar klart min fackuppsats som skall vara klar imorgon, börjar faktiskt bli riktigt stressad nu känner jag, skulle behöva en lugnande kaffekopp nu.
Efter skolan skall jag faktiskt laga klart min fackuppsats för jag känner på mig att jag inte kommer att hinna med det den här timmen.

Och efter att jag har blivit klar med den så skall jag kolla ett avsnitt av gossip girl och när jag har kollat klart på det så skall jag åka ut och köra tror jag och bara ta det lungt, kanske kolla vad madde skall göra ikvell eller någon annan trevlig person som kan förgylla min kväll :)

nu skall jag iallafall fortsätta med att skriva på min fackuppsats. sharå!

HAHAAHAHAHAHAH så jääävla klockreen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0