it allmost blinding me

godmorgon/goddag. vaknade nyss och är fortfarande trött. Efter att vi åkt från madde igår så åkte vi upp till simon där det var lite folk, och så kom jag och madde på efter en stund att vi skulle ut och köra, och det gjorde vi också, johan kom med också, och så åkte dom till ABC och jag åkte upp till ö-malax ett varv, och efter det till blomstercenter med lite people, och sen var klockan så mycket så jag kände att jag måste nog börja åka hem nu så jag inte sover bort lördagen ( idag )

och det har jag ju typ redan gjort, sovit bort lördagen alltså, klockan är halv 4 nu och hela familjen skall åka ut och äta till söderfjärden, kommer bli gott! sen när vi kommer hem så åker jag ut med emma och så får vi se var vi hamnar då senare på kvällen! sharå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0