i don't miss your dirty clothes on the floor.

nu kom jag just hem efter att ha varit ut och kört med bia ( tobias ) och jennifer och många andra i den andra bilen!
kvällen har varit helt ok. och nu väntar bara en till tung dag i skolan fyfaan. jag orkar faan inte!
please god, ja vill ha sommar å bäääärtzzziiiin min straanden! heheehehehehehehehe.

nu skall jag börja gå och sova så jag orkar med dagen imorgon, klockan är mycket och jag börjar bli riktigt trött.
godnatten alla dudes, tar med kameran till skolan imrn, så ni kommer säkert att få lite bilder! (OBS! om jag orkar ta med den vill säga!) heheeh.

min vän madde orkar inte med sitt liv längre, men jag stöttar henne. hahahaha ruttiiiiiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0