Häktades för knivattack



alltså någon stans måste det ju ha slintat, jag menar, en 28 åring som försöer döda en 10 åring, det är ju bara inte så normalt, den där 28 ringen måste nog ha en jävligt lite kuk om ni frågar mig, så jvla löjligt såntdär, vfr gav han sig inte på någon i sin egen ålder som kanske skulle ha spöat skiten ur honnom istället för att döda en 10 åring, jävla fitta!

tkr att det är bara sånthär som händer i sverige, det finns inte något ställe i finland som det sker såhär mycket mord på förutom i sverige, tycer att varenda dag som man läser på aftonbladet så står det att någon har blivit knivskuren eller mördad, fattar inte hur folk vill bo i sverige äns, nog för att jag vill flytta dit själv men återigen till saken, jaa.. vad är det där som gör att dom stannar kvar i sverige, nu är det säkert jag som överdriver, men såhär tycker jag iallafall, då skiter jag blanka fan i vad andra tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0