Från Devote.se till Blogg.se

Nu har jag ändrat mig igen, men tror möjligen att det kommer att gå bättre denna gång, nu sitter jag här vid Yle och är på prao och skriver på några kuvert som skall skickas ut till alla skolor i hela svenskfinland, så det är ju ganska många brev som jag skall skriva på, men jag har nu någonting att göra idag då iallafall!

Annars så rullar det bara på och igårkväll så hade jag Powerclub med anna, och så var wille med oss också. Gick riktigt bra, men där mot slutet var det nog som om man bara ville hänga sig och åka hem och sova, men när det var slut så städade vi upp i skolan på såna ställen där vi hade varit och efter det så åkte vi hem, skjussade hem wille och kom till malax igen och åkte upp till jennifer ett varv och talade med henne och så åkte jag hem, kom hem där runt 10 tiden kanske och gick och sov direkt, var så himla trött.

Idag vet jag inte direkt vad jag skall göra, skall kolla med wille vad han skall göra och så kanske jag är med han ikvell!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0