i party all over the world, but never like this!

sha sha, dagen gått jättesnabbt i skolan idag, har haft 4 timmar tillval och efter det 2 vanliga timmar och så åkte vi hem, efter skolan steg jennifer av bussen med mig och vi åkte iväg mot övermalax, tänkte åka och hälsa på koffe, men när vi försökte ringa, så svarade ingen, p.g.a att han sååv! haha! så det var bara att dra hem då..
och nu har jag suttit här en ganska så bra stund och blivit helt totalt galen i castleville! haha, man blir så besviken när man blir utan energi på det spelet så man bara vill slå sönder datorn! haha!
ikvell har jag pc ( powerclub ) och ikvell skall Jennifer vara med mig p.g.a att anna skall sitta hemma och vara en mycket duktig studerande och plugga ikväll! men det kommer väl att bli det samma vanliga att vi springer runt och vet inte vad vi gör i jompasalen!

weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

he va kuul på pc, måååååst ha mer sannigg och kånka å na mer ryskaposten he e så kuuuuuuuuul!!!!!!

2012-04-10 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0