i'm a sick bitch

nu är jag hemma och har varit det i prinsip hela tiden förutom när jag var till HVC och tog svalgprov!
är sjuk idag så jag åkte inte till skolan, får hoppas på att jag är frisk imrn, för imrn är det fredag och då vill jag inte ligga hemma och vara sjuk, har väldigt sjukt i huvudet, hade stegring imorse och så har jag sjukt i halsen, tror att jag har angina!

men det kommer att bli jätte skönt att bara få ligga hemma ikvell också! skall lägga på bastun nu också och så skall jag gå i den då senare då den har blivit varmt! smell you later!

Laddar upp samma bild som jag laddade upp igår, men jag orkar värkligen inte ta några bilder nu, slöööfock jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0