devote.se var värre än blogg.se!

Ja det är påriktit sant och man kan inte tro det men det är sant, devote.se sög faktiskt! för man kommer ingen vart på devote, sidan bara haakar upp sig och så kommer man alldrig till det man skall komma tilla så jag tänkte att det var bättre om jag bloggade från blogg.se då, för det värkar nu funka hela tiden iallafall, jag vet att jag byter blogg hela tiden men jag har jätte svårt för att bestämma mig och sånt!

men nu skall jag iallafall börja blogga här igen så nu får ni läsa här iställe för på devote!
har inte gjort mycket ikvell, varit med Hanna,Jennifer och Wille vid jennifer och kollat på massa roliga videoklipp från förr, och fan vad vi har skrattat!
haft en riktigt rolig kväll!

Men nu skall jag börja gå och såva! Tack&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0