haha, jisses vad det är länge sedan.

nu är det 3 dagar sedan jag har skrivit något här på bloggen, men nu skall jag försöka börja pånytt! :)
sitter i skolan nu och har engelska och fixar en presentation, och igår var jag och jennifer ute och körde först till sidlandet med anna, anna brummade med fyrhjulingen, och jag och jennifer körde med moppebilen!
och efter att vi hade varit till sidlandet med anna, så kom vi på att vi skulle åka efter en metripizza till handlin, och efter det drog vi till jennifer och åt den. senare kom vi på att vi skulle åka till ABC, så vi gjorde det, när vi kom dit köpte vi bara massa skräääp, och så åkte vi till malax tillbaka :D
när vi kom till malax skulle jennifer köra, så jag lät henne köra en liten bit, och efter det ringde vi till emmi och kollade vad hon gjorde, så åkte vi dit :D emmi körde bilen värre än vad jennifer gjorde :D haha!
och senare skjuttsade jag hem jennifer och åkte hem själv.. var nog en riktigt rolig kväll! ikvell skall jag och jennifer ut och köra också! :)
nu skall jag fixa presentationen och efter det blir det väl rast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0