kom hem för en liten stund sedan

och nu sitter jag i fotöljen i vardagsrummet och kollar på tv och försöker förstå mig på hur jag skall få en ny och snygg header att passa på bloggen! vet inte hur man skall göra för att få in headern på bloggen, inte kan jag ju vara utan bilder hlr inte..
så om ni vet hur man gör så kanske ni skulle kunna förklara det för mig, för stilmallskoderna är så himla inväcklade nujust när jag håller på och ändrar om.. :)
men ska iallafall gå och sova om en liten stund tror jag.. musikalen var helt ok. men jag fattar fan inte vfr man skall måsta åka dit på kvällen! jävla dyng skola!
nu får ni kolla på denhär mes randoma bilden jag hittade tills imrn när jag kommer hem efter skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0