i like the way you turn me on.

nu sitter jag i sängen helt våt... amen härreguud ja skämtade ju :D HAH!
men ja kom in för en stund sedan, har ju varit ute och sprungit min dagliga runda! ganska skönt detdär att få komma sig ut och springa varenda kväll! magen måste ju vara fin tills sommaren! :D ser ju ut som om jag ätit 100 bullor per dag nu ju?
men imrn måste jag faktiskt plugga ganska mycket, har prov i modde på fredag och har inte äns öppnat häftet ennu! men det kommer säkert att gå bra, och jag vet att jag är slö på att svara på frågestunds frågorna, men jag har faktiskt inte tid, för att jag har så mycket denhär veckan! ;)
men nu skall jag gå i duschen och efter det blir det väl att börja gå och sova så man orkar upp till skolan imrn! gonatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0