NY HEADER!

nu har jag fixat ny header, blev nog som jag hade tänkt mej, blev helt ok. tkr jag iallafall! nu vill jag veta vad ni tkr?
kom just ur duschen och har pluggat, nu skall jag kolla på några solsidan avsnitt och efter det blogga lite mera och efter det börja söka mig i sängen, nu har vi planerat färdigt för fredag, och gissar att det blir bergö direkt efter skolan! så får vi se när dom andra barnen kommer ;)
nu skall jag kolla solsidan! hörs senare! :)
( om ni inte ser headern så tryck F5 )

lilla emma är sjuk idag, och hon kommer inte till skolan imrn hlr, å jisses amalia vad vi saknar henne *HOST* ;)
ämen klart vi saknar henne, men det finns stunder då man är glad att man inte ser något av henne också!
men nu skall jag inte vara dum! krya på dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0