oooh yea!

kom just hem, skjuttsade kim å anna till min väg så dom kunde gå till stranden medan jag äter, efter det så åker jag ner till stranden och tillbringar kvällen där!
wohoo! kommer bli så bäst!
jag som sade att jag inte skulle blogga mera idag, men endå dyker det upp ett inlägg!
haha, ja vet att ni älskar mig!
men nu skall jag äta och efter det drar jag iväg till stranden! ;)
see ya tomorow bitches! ;)
har inte hunnit visa min piercing som jag har lagat heller, är faktiskt nöjd med den, bara att den blev lite för sneed! men det är ju klart att den blir det när jag har lagat det själv! men det gick ju bra, tog inte äns sjukt!
och irriterar gör det inte hlr, tycker bara att det stör mig som fan när dendär ena kulan är för stor så det ser ut som om jag snusar :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0