eeeh tyyyp daaa lol?

nu kom jag just hem, har varit ut och kört med wille, först var vi till villan och hjälpte pappa med att hugga lite ved, och efter det åkte vi till socken och satt där en ganska så bra stund med emma och snackade skit! ;)
och efter det till handlin och ut och köra och så skulle wille hem så jag åkte upp till socken tillbaka, men åkte nästan direkt därifrån, skjuttsade rasse till pixne och efter det åkte jag ut och körde och så åkte jag hem då efter det! :)
så nu sitter jag här och har tråkigt, frunderar på om jag skall kolla ett prison break avsnitt! tror jag gör det, bara för att det är så jävla spännande nujust i serien ;)
imrn fyller min vän anna 16 fucking år! då är hon byxmyndig, min lilla sötnos blir stor :(
se så liten hon var här :'( det är nästan sorgligt att hon blir så vuxen :(
men inga deppiga miiner här inte! jag är glad för att jag har anna som vän och hoppas på att jag får vara hennes vän länge till! pööössss annna <3
men nu skall jag kolla på film och efter det skall jag väl börja gå och sova så jag orkar upp till skolan imrn, är inte direkt in i den dyngsrytm som jag borde vara just nu, bara för att jag var uppe så länge på påsklovet och såv till typ mitt på dagen, så jag är typ skit seg när jag skall stiga upp på morgonen och åka till skolan! fyfan!
men nu säger jag tack och godnatt så hörs vi imrn!

Kommentarer
Postat av: anna

have you been sip sippin on those orphan tears elu vaa ?

2011-04-27 @ 21:56:36
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0