i don't mind where you come from, as long as you come back to me.

har bildkonst nu domhär 2 sista timmarna, domhär andra timmarna har vi bara chillat och tagit det lungt, skönt det också, när en nära vän har dött vill man ju bara gråta, men försöker hålla det inne, annars skulle jag gråta hela tiden!

sitter vid datorn nu och lyssnar på lite deppad musik som får mig att lugna ner mig. Har inte direkt varit min dag idag, morgonen började jag med att gråta en skvätt!
Vill inte tro på att det här har hänt, men imorse fattade jag att det värkligen har hänt!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

sorg är kärlek som inte sagt farväl..

2012-03-27 @ 19:48:46
URL: http://jjjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0