catfight in tha house

nu har jag och simone bråkat tillräckligt på facebook! haha! så nu tar vi en liten paus med en liten kaffekopp och chill framför tv!
kvällen har i sig gått ut på att jag kört runt lite och efter det drog jag upp till simone och guss och nu har jag suttit här en ganska så bra stund, och vi har hunnit göra allt mellan himmel och gjord i princip!
skall väl snart börja åka hem och sova, klockan börjar bli mycket, tänkte att jag inte skulle lägga igång datorn när jag kommer hem utan gå och sova direkt! men det vet ni ju att det kommer inte att gå så bra!
så nu skall jag vara här en liten stund till och snacka skit med domhär 2 dudsen! sen åker jag hem!
kommer 100% att skriva ett till blogginlägg när jag kommer hem! så vi syns då!

dethär är min bitch! pussy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0