i love this sunday night!

haha, nää fyfan! mår inte alls bra idag! uschdå! somsakt så var gårkvällen super!
ikvell har jag bara varit med anna till abc och pantat burkar från gårkvällen! och dagen före det hade hon fest också så det var väl några 100 burkar därifrån också! och efter att vi hade pantat så åt vi lite mat och efter det började vi åka mot malax för att åka till Anna och städa det sista, sen satt vi bara och chillade och lyssnade på bra musik! nu kom jag just hem och vet inte alls vad jag skall göra om jag skall åka ut eller om jag skall lämna hemm aoch kolla något the o.c. avsnitt och bara ta det lungt, för det är inte så jävla låckande att göra något idag när man mår såhär piss!
aamen nu skall jag iallafall avsluta mitt inlägg förren det blir alldeles för långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0