dreaming about the things that we could be.

Hej! tänkte försöka igen nu eftersom det börjar blir deprimerande tider och finns inget att göra, så tänkte jag försöka börja igen och skriva varenda dag iallafall, den senaste tiden har varit ganska så upp och ner tycker jag, känns som om ingenting går riktigt som jag vill nujust.
 
har iallafall bestämt mig för ganska så länge sedan att åka till stockholm på praktik 3 perioden, så det är snart, har redan börjat kolla på lägenheter som jag skal bo i, men vi har inte fått något vettigt svar från någon ännu, men får hoppas på snart att dom svarar, annars hittils så går nog allting helt okej i skolan tycker jag, har inte så tung period nu så det är jag glad för, för förra perioden var ett rent helvete kan jag säga, började 8 varenda dag och kunde sluta 4 eller halv 5 varenda dag, nej fydå!
 
annars vet jag inte mer som jag skal skriva om just nu så ni får väl nöja er med det här tills jag hör av mig igen! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

gillar klockan =)

Svar: ;)
Christoffer

2013-09-29 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0