sola och bada i pinacolada!

nu sitter jag vid hotellets dator och skall forsoka gora ett inlegg! det gick nemligen inte so bra forra gongen jag skulle gora ett inlegg! for do for allt at helvete bara for att domhar javla turkarna inte kunde ha po internet medan jag skriver ett inlagg, so vi for hoppas att det inte hander so denhar gongen ocksa!

nojaa.. idag har vi stigit upp dar runt klockan klockan halv 7 tiden, vet inte varfor, kanske for att det ar morgonmol da? jamen jag ar iallafall inte trott mera, och det ar ju iallafall ganska so bra att jag stiger upp dendar tiden for att do jag kommer hem so kommer jag att orka oka till skolan nasta dag ocksa!
nu skall vi bara vara har i 3 dagar till so oker vi hem, och jag vill varkligen klara moppekortet pa forsta forsoket, so jag laser som en javla bokmal! :D haha!
men nu skall vi snart borja go och eta! klockan atr 11:50 har nu so!
bloggar mera nar jag har tid, annars for ni ett inlagg nar jag har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0