svar, angående frågestunden.

hur bra är jag på en skala 1-100 , du får bara seg mellan 99-100 !
svar: ehm.. det vet jag ju inte för jag känner ju inte dig så ? 
favoitsong?
svar: just nu så är det nog, Seek bromance - Tim Berg
vad har du för planer efter grundskola?
svar: vet inte riktit ännu.. men det kan nog hända att det börjar luta sig mot Vasa yrkesinstitut. 
kan du vis din bästa outfit?
svar: jag orkar faktiskt inte börja ta bilder på det nu, men det är väl nog, en skjorta & svarta jeans. Med nitbälte.
kan du ta kort på din tandborste ?
svar: haha, nej det gör jag inte heller, men det är en helt vanlig Blå pepsodent tandborste. Men jag har två läktris tandborstar också.
favoritämne?
Svar: det är nog helt klart, bildkonst eller foto&film! 
kan du visa bilder på dina nyaste kalsonger?
svar: haha, alltså fan vad sjuka frågor ni har, men nej det gör jag inte hlr. men det är iallafall boxers och dom är svarta och rosa :D 
vad gör du på fritiden?
Svar: Jag är nog bara mest ute och kör med kompisar eller så är jag hemma med kompisar och kollar film eller sånt, och om det är fest någonstans så åker jag ju såklart på fest ;) 
vilken sexställning föredrar du ?
Svar: Haha, det skall vi inte riktit ta upp i bloggen tycker jag :D HAHA!
tycker du om coca-cola 1,5 L ?
Svar: Jag tycker faktiskt inte om coca-cola alls. tycker mycket bättre om Fanta!
är du kär?
Svar: Nej det är jag faktiskt inte just nu!
vem är din bästis?
Svar: Det finns många sådana, men en av dom är iallafall emma & wille :D

vilken klass är bäst om du INTE får välja din egen ?
Svar: vet faktiskt inte vad jag skall svara på den frågan.. 
vilken klass går du i ?
Svar: 8C den helt klart bästa klassen!

älskar din blogg ,,när började du blogga?
Svar: Jag har bloggat ganska så länge faktiskt bytte bloggportal hela tiden förr. men nu har jag vant mig vid blogg.se så nu tycker jag nog bäst om det så det kommer jag nog att blogga på i framtiden också.. tillbaka till frågan, jag började kanske blogga när jag gick i 6;an 
varför började du blogga?
Svar: Vet faktiskt inte, kanske för att jag tyckte om att skriva av mig, vet faktiskt inte.
har du en systemkamera?
Svar: Jap! jag har en systemkamera, Canon EOS 1000D med 2 objektiv, snart kommer ett 3;dje!

när fyller du ?
Svar: 26.2 fyller jag.
va ska du göra då du blir stor?(hhaha nörd fråga)
2. vad tycker du om att göra på fritiden mest av allt?
3. vilka är dina favvo filmer? kanske får några tips!
4. vilket är ditt favvo ämne i skolan?
5. vilka av "stor bloggarna" tycker du bäst om?
6. vilka bloggar läser du?
7. om du bra får välja en, vilken är edn bästa bloggen du vet? (förutom din då! ;))


TACK! så jätte mycket för alla frågor, hoppas ni frågar mycket mera nästa gång jag har frågestund! :D

Kommentarer
Postat av: anna

va trist du ji som int ens orkar ta bild tå di frågar ett e

2011-01-30 @ 18:41:40
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/
Postat av: christoffer

hahah ;D tkr no om tu jag å anna! :)

2011-01-30 @ 19:49:33
URL: http://timchristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0