oh god. it feels like forever.

har suttit och kollat pirates of caribean nu och är inte alls på humör för att göra något angående skolan, för jag är så himla trött på skolan så jag orkar faktiskt inte, men jag måste, för jag skall till pappas jobb och fixa moped ramen. så efter det skall jag börja laga ihop allting på mopeden igen.
skolan idag gick som alltid! nujust så har vi inte så mycket prov och sånt, men jag fattar bara inte vfr vi skall ha så himla mycket förhör i hissa, så fucking onödigt! orkar inte! ÅÅÅH! SOMMAR KOM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har emma en blogg?

2011-01-31 @ 18:54:07
Postat av: christoffer

ehm.. joo, www.emmamatilda.peppar.fi!



OCH SLUTA VARA ANONYMA!

2011-01-31 @ 20:30:23
URL: http://timchristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0