kom nyss hem!

nu kom jag just hem, och har hunnit redigera en bild som nadja ville att jag skulle fixa, så jag gjorde det då, och blev ganska nöjd, hon ville ha den sådär. så det var ju bra att hon blev glad iallafall! men filmen var helt okej, bättre än dom andra iallafall! tyckte att enda som var skit var att dendär häxan var ju som inte direkt med i den här filmen, utan hon kom ju bara fram där mittiallt.. så det var skit, ja tyckte mycket bättre om filmerna där hon var med oftare ;) men nu skall jag säkert sitta här resten av kvällen!
såhär såg orginalet ut.
och så här blev det redigerade! tyckte faktiskt ganska så bra om det! tycker om den mjuka röda färgen och lite sådär skuggig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0