omg.. 1 vecka sedan?

nu är det en hel vecka sedan jag bloggade sist, men har inte alls haft någon ork, för jag har varit på prao denhär veckan, och jag var vid bageriet här i malax, och jag måste stiga upp klockan 5 varenda morgon, och fyfan vad det är äckligt!
men nu har allt prao över och skönt är det. i häljen har vi festat på. var bara ute och tog det lungt på fredag, men på lördag så var vi vid matilda, och över 50 pers säkert var där. så jävla sköön kväll var det ;)
Tack matilda ;)

åkte hem igår natt ca. 3 ;)
och idag steg jag upp typ 4 tiden, minns inte riktit, har säkert druckit 50 liter vatten idag! HAHA, så jävla gött!
nu skall jag börja gå i duschen, och efter det kolla ett prison break avsnitt och gå och sova, så jag somnar någon gång och orkar upp till skolan imrn! skulle faktiskt inte alls åka till skolan imrn!
skulle bara kunna lämna hemma imrn!
vi är ganska så sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööta. lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0