We got the world

Hemkommen från Hanna, var där och färgade håret på henne, och så lämnade det massor med färg, så färgade vi håret på mig då också, blev riktigt nöjd. 
Nog för att det nästan är samma färg som jag hade förut, men den här färgen värkar mycket rödare, tycker jag iallafall, iallafall i ljus. 
Annat gjorde vi inte, tog det bara lungt och snackade. 
nu skal jag börja göra mig klar för morgondagen, och efter det blir det väl så småningom att börja gå och lägga sig och titta ut genom fönstret ända tills man somnar, ny dag med nya möjligheter imorgon. 
Har förresten bilskola imorgon så ni kommer inte få höra något av mig före ca. halv 6 på kvällen, om vi inte är och gör något vid några datorer i skolan såklart. 
Ha de bäst så hörs vi! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0