Fullspäckad dag

Kom nyss hem, har varit en fullspäckad dag med massor med roligheter, var först i skolan till ca. halv 4 så kom mamsen efter mej och vi åkte direkt och skjussade mig till bilskolan, när jag kom från bilskolan hann jag bara få i mig lite mat så skickade emma och sade att vi skulle till hanna och gå ut och gå så då var det bara att åka dit då och gå ut och gå med dom, eller jaa, " ut och gå " haha! 
 
senare så när vi kom till hanna så läste vi en så läsvärd blogg, fick lite tårar i ögonen och så blev klockan runt 10 så vi åkte hem och nu har jag just gjort en uppgift som vi skulle ha gjort tills skolan imorgon, börjar 10 imorgon så det är skönt, får iallafall lite sovmorgon. 
Annars så har det inte hänt så mycket annat speciellt. 
Så nu tror jag att jag går och lägger mig i sängen och väntar in sömnen! ha de gött! 
En härlig sommarbild får ni nöja er med tills jag orkar ta bilder imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0