Se vuelve loca

shena mors, och förlåt för min jättedåliga bloggning, skall försöka skärpa mig nu igen, men denna vecka har det varit så himla underbart väder, så varit mest ute och haft det roligt med vänner och sånt. t.ex. igår så var jag och massor med andra people till camping och satt där ute och kollade ut över havet och åt lite mat och småpratade, åkte hem där runt 10 tiden och då kollade jag på ett o.c. avsnitt och efter det blev det såvdags!
ikvell vet jag inte riktit vad jag skall göra, men skall iallafall till madde! och snart är det ju Åminne öppning, är redan så himla taggad så jag kan knappt bärga mig! vill att det skall vara nuuuu!
bilden är tagen denna vecka, så jäävla sköönt! fatta hur mycket vi njuter vid såna här tillfällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0