vi hörs, vi ses i dina drömmar!

sitter vid emma nu och har varit upp på ett byssvarv och tankat och varit efter en aux kabel, så nu har jag allting gjort som jag skulle göra idag! hehe, å mycket var det ju! ;)

sitter just nu och fundrar på vad jag skall göra ikvell, blir väl säkert att åka ut och köra, någon som vill komma med? hehehehehe..
skall kanske ut och köra med emma nu före jag skall skjussa henne till matilda&fanny, så skall väl dom börja tagga inför ikvell, och jag som är lite mognare och inte skall dricka ikvell så åker istället ut och kör! hahaha!
det var fan mycket tjafs om att jag inte skall dricka ikvell! haha!

men säkert hittar jag någon själ som vill komma ut och köra med mig ikvell också! skall kolla vad simone&guss skall göra ikvell så kanske det blir att åka en sväng upp till dom ikvell, eller så kollar man vad jens&linda skall göra. Finns ju trots allt ganska många som jag kan umgås med ikväll!
men vi får se vi får see..

tycker att det har minskat i med bloggläsare också, säkert för att jag inte bloggat så mycket, men nu skall jag ta mig fan börja med det igen.. ni märker ju det vilka inlägg jag skriver! haha långa jävlar!



lite onormal bild där i slutet, men det får ni faan leva med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0