she can be my saltschaker!

kom just hem från tandläkaren och hade inga hål denna gång hlr, ganska nöjd när jag har lyckats att inte ha några hål någon gång :)
det skååålar vi fööör...... nej inget skålande idag!

gårkvällen var helt okej, var i korsnäs på fest och sen så drog jag,jennifer och bia till malax ett varv och sen så ville jennifer tillbaka, så vi åkte tillbaka med henne då. Och när jag och bia var påväg hem så kände jag att jag faktiskt måste gå och sova, för jag har alldrig varit med om någon äckligare känsla, allting vinglade och mina ögonlock åkte fast hela tiden! hahahaah! trötttttt kaaaar!

skall snart åka till metropolis med wille och bosse! :D

lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0