just nu i maddes mysiga rum!

haha, sitter hos madde nu och vi skall snart åka ut och köra lite och vänta på jimmy, för jag och madde skall klippa honom! kmr ju att bli helt okej, lite som förra gången hade vi tänkt bara att helrakat, vi skall ha ögonbinden på honom så han vet inte vad vi gör med hans hår så när vi tar bort ögonbindena så kommer han att få världens chock!

och då är det dags för mig och madde att börja springa, för då kommer jimmy att vara super fittig på oss! hehehe..

jamen iallafall så skall vi då klippa jimmy och bara umgås och ha det trevligt antar jag!

skolan idag gick helt okej, snabbt också! och imorgon är det fredag och efter det kommer den mycket tunga lördagen som kommer att bestå av massor med tårar och känslor och massa mys!
(skall ju på jims begravning på lördag så ) tror inte det kommer att komma någon blogguppdatering på lördag då.

madde min vän, om du bara visste hur bra vän du är! :) pöss på stjärtin mabbeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0