nu är det söndag alla barn!

nu sitter jag i sängen och kom just hem efter att ha varit och skjussat hem wille, och nu sitter jag och Anna och planerar lite om vad vi skall göra på PC ( powerclub ) med barnen på tisdag.

hälgen har varit riktit rolig kan jag säga, på fredag gjorde vi inte så mycket, var till abc och lite sånt, och så var vi ute och körde, och igår så var jag med emma och wille hela kvällen ( och matilda, men hon åkte hem så tidigt )
vi var lite överallt, Abc först och efter det åkte vi till Alexandra på fest där det var riktit roligt faktiskt fast jag var spiknykter och körde, sen så skulle jag skjudda hem massa folk men dom ångrade sig när vi hade kört halvvägs!

och så åkte vi tillbaka till festen då och satt där tills klockan slog där runt 10 före 3 inatt så åkte jag och emma hem för då var det inte mycket folk kvar där, så jag och emma åkte hem så jag skjussade hem henne och när jag kom hem så var klockan kanske runt 10 över 3 och jag var inte alls trött, så jag kollade lite på TV men det kom inget vettigt på tv, bara massa skit, så jag bestämde mig för att gå och lägga mig och det gjorde jag.

och idag vaknade jag där runt kvart före 2 och gick ner och åt lite och kände mig allmänt cp för jag var så jäävla trött, och så gick jag ut och hjälpte pappa med att tvätta båten för att han hade tagit upp den! sen så åkte jag efter wille och så körde vi bara runt i malax och till jennifer och hade jätte roligt åt hennes lillebror som e så jäävla cool! hahaahahahaha! och sen till molpe för att skjussa hem wille, och så åkte jag hem!
och nu sitter jag här och skall gå i duschen och efter det skall jag börja gå och såva! det där var min helg i sin helhet! haudi shaudi strangers!

Dom blivande PC-ledarna! ALLA BARNEN KOMMER ATT ÄLSKA OSS! *HOST*

Kommentarer
Postat av: Anna

älsk oss jättemytji :):)

2011-09-26 @ 09:52:55
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0