Jobbigdag.nu

har haft en ganska så jobbig dag idag tycker ja, har varit och klippt gräset till grannarna och så har jag varit till skogen och hjälpt pappa att hugga väd i 3 timmar kanske, och när jag kom hem så läste jag på prov och lagade läxor, och så har jag varit och kollat på när emma och matilda och dom har hafft match ikvell, och efter det hem och bara ta det lungt, så nu sitter jag här då och har ignet att göra, men ganska så skönt det också!

gårdagen/kvällen var riktit bra! var ute och körde, var till Toby där det var fest och så var vi till Abc och till solf efter madde, så vi hann faktiskt med ganska så mycket igår, kvällen slutade klockan halv 3 kanske när jag kom hem.
Min helg har faktiskt varit riktit bra!

Hoppas på att vi åker ut och kör långa vägar nästa helg också!
men nu skall jag gå i duschen, och efter det blir det väl att lägga på någon bra film och gå och sova! godnatt!

Jag skulle faktiskt bli riktit jäävla glad nu om det skulle bli sommar igen, hatar hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0