you'll be in my heart

alltså nu är det såhär, denhär texten tillägnar jag anna&kim
jag har känt er ganska så jävla länge, och det känns som om jag svävar bland moln, vet inte ut eller in.
har så jävla lessamt, tänk om det skulle ha hänt, just detdär lilla som behövs för att ni inte skulle ha funnits mera.
era liv hängde bara på smala trådar där ett varv, men sen när jag såg er stiga ut ur bilen, fick jag en chock och fick ingenting sakt! jag var så jävla lycklig, men nu tänker jag bara på det andra som skulle ha kunnat hända!
tänk om..
tårarna slutar alldrig. fan om ni inte skulle ha funnits här nu med mig och alla andra! jag vet inte vad jag skulle ha gjort..

ni är två av dom kompisar som jag alldrig kommer att glömma!
är så jävla glad, känns lite som det är mitt fel allt, men endå inte, men fan vad jag är glad över att ni lever.
va som än händer kommer ni va dom bästa! ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

men e jeg ju int så så e ji ju no fint, e ji i he förgågna ide nu ! :) du betyder no mytji fö meg tu å ! <3

2011-05-16 @ 21:43:52
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0