the ballad of mona lisa

Sitter i skolan nu och har biologi, har så jävla sjukt i huvudet! får hoppas på att det går om, vill inte bli sjuk tills hälgen! absolut inte!

och idag skall jag och emma åka och måla till villan vår! roligt!
jag och wille gjorde det igår också. målade en halv husvägg. skall måla andra halvan idag! :)

men nu skall jag fortsätta med det som vi håller på med, för jag skall lämna in det idag så! seee u!

nujust seer jag typ ut såhär, för att jag är så jävla slut, kan hända att jag har sjukt i huvudet också för att jag inte sover tillräckligt mera, har börjat komma hem 11 om kvällarna och jag måste få det sovd 12 timmar för att ha sovd tillräckligt, så jag har absolut inte sovit tillräckligt! skall försöka göra det ikvell, nog för att jag inte kommer att göra det, för jag och emma åker kanske hem där runt 9 tiden, och så åker vi ut, så blir klockan skit mycket och så ångrar jag mig att jag åkte ut och inte åkte hem istället, amen jaa! nu skall jag fortsätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0