it feels like shit!

kom hem för en stund sedan och är så jävla besviken över mig själv! tänk att jag inte klarade det! jag hade ett fel för mycket, och det irriterar mig något enormt! fyfan!
men jag skall skriva om på fredag och då skall jag nog fan klara det!
snart kommer wille hit, skall åka efter honnom med CYKEL! hahaah fyfan! jag som trodde att jag aldrig behövde cykla mera efter att jag hade blivit 15, men nog fan blir det så för det no!
haha! åååh jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, känns för fittit dethär nu! tror jag skall ta och gå och skära mig en stund, ämen fyydå vad jag överdriver nu! :D
och jag hatar spotify reklamen nujust! HAHAHAHHAAHAHAHAHAH! jisses jag hatar allting nujust, men nu skall jag försöka göra något vettigt! :D haha! hejdå!

Kommentarer
Postat av: anna

men jag å vor jätteemo tå ja int klara mopedkorte på 1a!

2011-03-08 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0