hello finland!

nu kom jag just upp ur sängen, kom hem där runt 5 tiden inatt, orkar inte alls åka till skolan idag, och dessutom skall jag ju och skriva moppekortet också klockan 12 så jag hinner inte riktit åka till skolan hlr :D
när vi kom hem så gick jag och sov direkt för jag var så jäåvla slut som man bara kunde bli! räknade ut att jag hade varit upp 2 dygn i rad utan att sova, ffyyyfffan!
men nu skall jag gå i duschen och efter det fixa lite geografi och senare åka med pappa och skriva moppekortet! önska mig lycka till!

när wille slutar skolan så kommer han hit, så om jag har klarat moppekortet då så skall vi ut och köra! :D
jag och anna kommer att vara och skriva kortet på samma gång! NICE :D HEHEHEHEHEHE !
neeenu ska ja gå och laga mig klar!
baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0