5 dagar och 6 timmar sedan jag skrev senaste inlägget. så nu får jag nog ta och skärpa mig!

nu skall jag försöka blogga normalt igen, har inte orkat blogga på 5 dagar nu, och känns som om jag inte orkar ännu hlr, men jag kan ju inte svika mina bloggläsare, så nu skall jag börja blogga igen.
har haft en riktigt trevlig dag idag, skolan gick snabbt fast man trodde att det skulle gå skit slött när vi hade 7 timmarsdag idag. men det gjorde det inte, vi slapp hem ganska snabbt idag tyckte jag, när jag kom hem lagade jag läxorna och åt mat, och efter det åkte jag till emma som fyller år idag ;) ♥ gräääts emma :)
fyfan vad du kommer hata mig när jag lagade upp denhär bilden (A)
men tar vi det hårt? nej? USCH HÅÅÅRT? HAHAHAHAHHAHHAAH! fyfan vad detdär var dåligt, det var just därför jag skrattade, nemen jisses, nu måste jag skärpa mig! åkte hem från emma där runt 8 tiden och åkte direkt hem och började läsa på matteprovet som vi har imrn! och nu sitter jag i sängen och skall snart börja gå och sova!
sitter på järnan denhär låten, men den är faktiskt jävla bra! jag och jennifer sjungde den ganska så många gånger om och om igen igår på kvällen när vi var ute och körde, men bra är den! :)

Kommentarer
Postat av: Emmmää

oj, snyggo tide!

2011-03-23 @ 21:07:27
URL: http://fnitertipponaa.blogg.se/
Postat av: Mone

Haha :D visst fastna an baket ja visa de an? xD an e ju nästan bra :D

2011-03-29 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0