we can dance, until we die!

nu vaknade jag just och har inte rört mig alls, hade datorn direkt brever mig när jag vaknade, för jag somnade med datorn i famnen igår, nästan tur jag har att inte datorn åkte i golvet eller nåt. haha, då skulle jag ha tagit livet av mig om den skulle ha gått sönder :D
men nu vaknade jag just och har inte tänkt röra mig alls fören jag riktit måste. vad har ni tänkt göra ikvell? :)
vet inte alls vad jag skall göra ikvell.. men det kommer jag säkert på då senare, skall ringa och kolla med emma lite senare också om hon vill komma hit. så kanske vi drar ut å kör då senare, får se.. hejdå! :)
Domhär 2 personerna är absolut guldvärda! Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0