skolan börjar snart..

jaa usch då.. har inte alls hunnit ta det lungt nu fören skolan börjar, och jag har mopedkortet som jag måste läsa på! och en massa annat skit.. ja fyfan! jag orkar inte med att skolan skall börja! usch! :S
skall skärpa mig nu och plugga som en häst i 5 månader så är det sommarlov då.. då kan jag ta det riktit lungt, det går som inte att ta det lungt på vintern tycker jag.. men på sommaren går det nog fan bra! bara att ligg apå stranden och chilla! ;) så jävla skönt! och då är det ju bra också att jag har stranden 500meter från vårat hus så.. CHILL!
åååååh. nu vill jag att det skall vara sommar! men det är ju somsakt bara 5 månader kvar! WIHOOO! ;)
nu skall jag lyssna på massa sommar låtar som vi lyssnade på i somrast på stranden! kommer få sån jävla sommar feelis så jag kommer vara så jävla arg över att det inte är sommar så jag kommer inte tala med någon! hahaha! ;)
nämen det där var väll lite att ta i också! :)
åh härreguu! nu har jag suttit här i 10 minuter, och dom kommer snart och hämtar jag och emma ;) måste nog börja laga mig klar nu! emma kommer ju just hit också! inte kan jag ju sitta här i morgonrocken då inte..
men jag bloggar säkert mera senare när jag kommer hem, emma kommer till mig också efter! men nu skall jag laga mig klar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0