så jvla sjukt i ryggen så det är inte klokt!

alltså påriktit nu har jag så jävla sjukt i rygger så jag kan knappt sätta mig ner, det tar så jävla ont, har alldrig haft såhär sjukt i ryggen förut! fyfan det tar sjukt! :S
men iallafall så kom jag och emma hem för en stund sedan, har varit ut och kört, först till ABC och tanka, och efter det åkte vi till citymarket och pantade flaskor, och efter det åkte vi ut på stan och kollade runt lite, gick till rewelcenter och lite random ställen, och in till hesburger och skämde ut oss. och efter det åkte vi till socken och stannade där tills klockan var kanske halv 12 och vi blev hem skjuttsade för att dom andra skulle till molpe och vi ville inte komma med, för om vi skulle ha åkt dit skulle vi inte ha haft någon skjutts hem :D
men nu skall jag bädda ner mig och kolla på ett avsnitt av vampire diaries. och efter det blir det väl att gå och sova!
gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0