kom hem från skriba för en stund sedan.

och nu skall jag gå ut och tanka skotern, för jag pappa och peter skall ut och köra skoter till ABC! kommer bli jätte roligt för det är så himla fint väder, och jag tar med kameran så det kommer att komma en massa fina bilder om jag får bestämma :D på skriba gjorde vi inte så mycket, talade för det mesta om giftemål och vigsel, så det var ju som inte något som man inte kunde från förr.. jamenar, halååh?! vem fan kan inte alls om vigsel och sånt, det är ju bara att knäböjja och visa en ring så är allt klart, och så väntar man på ett Ja/Nej svar :D
men nu skall jag gå ut och tanka skotern och efter det äta och åka iväg! bloggar mera när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0