hemma efter en ganska så chill dag i skolan.

nu kom jag just hem, och skall börja med läxorna för efter det åker jag med pappa till jobbet och fixar min moped!;)
skolan var faktiskt chill idag, 2 första timmarna kollade vi film, transformers & liar liar :D
och efter det så hade vi geografi och gick genom en massa bajs :D haha! och efter det var det mat och en timme finska då vi gick genom en massa saker i kompendiet. och hissa som vi kollade film på. och sista timmen matte då vi inte gjorde så mycket annat än att räkna! :D
ganska skööönt! nu skall jag börja med läxorna och efter det åker jag iväg till jobbet! hejdå! :D bloggar mera när jag kommer hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0