when we dancing on the floor

nu sitter jag i sängen och har just ätit mat, kvällen/dagen vad bra igår, åkte till nicolina direkt efter skolan med wille&onttis, senare kommer roger och pepe och conny och joanna dit, vi satt och talade och gjorde massa andra grejjs. åkte hem där runt halv 12 tiden för att annars skulle jag inte hunnit med färjan och om jag inte hunnit med färjan skulle jag måste stå och vänta ganska jävla länge tills chaufören kommer och plockar upp mig, så det var nog bäst att jag åkte hem då, när jag kom hem så gick jag och sov med det samma. skönt! ;)
vaknade där runt halv 11 tiden och efter det så matade jag lillsyrran så att pappa kunde gå och lägga henne så nu sover hon, så nu är det lungt i huset ;)
skall antagligen sitta här en ganska bra stund, får se om jag åker till molpe ikväll också :) tror nästan det!
kan hända att vi åker ett varv till solf också där det är dans ;)
hahahhahahahha! så jävla lite att göra på geografi timmarna!

Kommentarer
Postat av: rändom turk jävl.....

e va ja som laga an..................................................

2011-02-21 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0