Pojke badade och hamnade under vatten och dog.

Jag säger då bara det, fyfan för det syskonet som inte kollade efter, jag menar, jag skulle alldrig släppa Maja ur sikte när hon är i badkaret, jag skulle inte äns kunna tänka tanken, alltid när jag badar henne så när jag skall göra något, tillochmed om någon ringer så svarar jag inte bara för att maja sitter i badet och jag måste kolla efter med henne, är så jävla rädd att det skall hända henne något så det är inte klokt!
så om jag skulle vara detdär syskonet som släppte lillpojken ur sikte så skulle jag seriöst inte kunna handskas med barn eller annat som har med barn att göra längre, för att allting som hade hänt skulle komma upp i mitt huvud då! SKÄMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0