let me see your hands!

nu har jag just varit i duschen och sitter och laddar upp bilder på facebook av min lillasyster och massa andra bilder! dehär häljen har varit fruktansvärt bra! :)
skall bara vara hemma imrnkväll också och läsa på prov! jag hatar värkligen det! hoppas bara inte jag får dåligt i provet, för jag vill värkligen skärpa mig i skolan nu! vill få bra betyg till sommaren så jag kan ha roligt utan att tänka på skolan! och hur det kommer att gå när jag skall söka till en annan skola ;)
så nu skärper jag mig och tänker positivt! kan ju tänka som så att om jag har bra betyg och sköter mig i skolan så kommer jag in på den skolan som jag vill komma in på, och det är skolan i vasa, ( vasa yrkesakademi )
men nu skall jag plugga lite och efter det kolla ett vampire diaries avsnitt och gå och sova efter det då!
FÖRE!
EFTER!

ehhehehehehehhehheheheehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0