i can't run from you.

nu sitter jag hemma och skall börja med läxorna, för klockan 6 så åker vi till mormor&morfar och äter middag, för att morfar fyller år idag! nu vill jag att det skall bli hälj för vi har planerat allt och det kommer bli så jävla bra!
jussi och dom, och nicolina och onttis kommer hit på fredag.. vi dircker lite och kollar filmer och bara tar det lungt, senare på lördag får ni veta mera om senare! hejdå! :)
sådär ser det ut när hela min familj sitter och kollar på tv, men jag kollar alldrig på tv så jag passar inte riktit in där! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får va hande lilla killen som sir sur ut ^^, Som om int an sku vill si på tv :D

2011-02-16 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0